16.8.10

Assalamualaikum...

Sudah lama aku tidak lagi mengular dalam blog aku nie...bnyak perkara yg nak aku bualkan,bnyk yg aku ingin ceritakan...ttp utk menulis slalu...aku tak dapat..ttp insyallah...aku akan usahakan...tggu ye harmoniey hattiey..anda akan kembali ceria selepas ini..insyallah...

Kita dah masuk bulan pose...so,aku nak ucapakan selamat berpuasa kepada semua insan yang beragama islam....Semoga kedtgn bulan ramadhan ni mengurangkan segala dosa dan tingkatkan segala amalan yang kita tinggalkan selama ini...

Semoga hidup kita penuh dengan keceriaan dan keberkatan sepanjang bulan ramadhan ini...Ermmm.....bnyak aku nak citerkan sepanjang tahun 2010 ni....aku nak listkan satu2 belum tentu dapat nak memuatkan semuanya....Antaranya aku baru aje konvo baru ni...baru dapat anak sedara walaupun dah umor baper2 bulan...baru dapat keje walaupun hanya sementara dan bermcm2 lagila...

Insyallah nanti aku update lagi ek..jumpe anda nnt ye....sayonara semua...assalamualaikum...

1 comment: