20.9.10

Dah Lama....

Harini kul 11.45 pg di opiz...bertarikh 20 sept 2010 hari isnin..aku dah mula merapu raban balik dalam halaman blog aku...baru nak panas enjin nih..! xmula lg...sat gi dah mula bwk..aku nak bwk laju2.~~Insyallah....~Nak merempit...menyasau dalam ni..tapi entah jd entahkan tidak...! Duk pinjam tenet jabat bukan reta sendiri...xbolehla...ni pon selepas aku nengok kwn aku smkin aktif maen blog,,akun pown nyibukkan diri jugak..keh2x...taun ni raye meriah sangat2....jumpe sanak sedara...dan yg paling penting aku ase hepi cz aku dah semakin matang dalam kehidupan...taun ni gak aku jaga hamster kesinambungan generasi kawan aku farah...Thanks fara! walaupon aku xbli ag cage yg elok...tapi reti lak deme diam dalam tue...huhuhuhu....Bnyak yg aku ingin aku merepek...but i dont have enough time!! so...sayonara sume...lenkali kite bertemu...bubbye....

No comments:

Post a Comment