27.9.10

SAkitnya ....!!!


Semalam aku sakit perut yg teramat2....rase nak mati pon ade...Ya Allah...aku xpernah ase sakit perut sampai mcm tue...But Im hepi cz ade masalah yg akhirnya selesai jugak....Hari2 yg aku lalui bese aje...bangun seawal jam 6.15pg...sibuk2 bagai...akhirnya aku ke tempat keje...Then sampai aje kat opis...aku sibuk lak buat itu ini...sedar2 aje dah kul 5...So staf2 pejabat pulang ke rumah..aku pon samela...duk balik aje...perkara pertama aku buat adalah makan...!!!hhuhuu...mmg sejak azali aku ni jenis pemakan orgnya...so aku makan sekadar kenyang...( Yeke )..Pastu aku menyibukkan diri p mandi..tp sebelum tu aku sibukkan diri aku duk nengok hamster aku lu...pas belek2 tue..baru aku masuk tandas...Itulah realiti kehidupan aku skrg...TIADA lagi tv,hp,radio,laptop dan sebagainya....cz balik keje je terus cari katilll...penat beb....Tapi demi sesuap nasi...aku kene sabarkan diri...bukannya susah pon keje aku...ade lagi org lain yg kejenya lagi susah.....

No comments:

Post a Comment