27.9.10

RAYE 2010..!!!!

TAun ni raye mmg meriah sangat2.....suke ati betul..taun depan pak sedara rancang nak buat open house 4 sume sanak sedara...lagila agaknya meriah...gmbor lak xbnyak ane amek...cZ terlampau bz ngan persiapan makanan kat umah...Al maklumla....Adek Badek dah 12 org....mmgla ramai...Walaupon aku duk gan mak angkat....kemeriahan still trase......beruntung aku beraya umah 2 keluarga ni....kenangan nya mmg bnyak...xpayah bnyak cakap...layan je gmbr....



My big2....FAMILY....luv u guys..!

Anak2 dare....ade g 2 org dah xbrape nak dare...tp ikut laki masg2...

Me....Ampun mak..ayah...sob...sob...

Anak2 teruna ayah n mak.....

My adik yg bongsu....

My abg sulong....

Haaaa...itulah family aku....bnyak ag gmbar nak upload..tp cukupla setakat ni dulu...kite tggu taun depan lak....Insyaallah...ade rezeki...aku akan buat besar-besaran tahun depan...

No comments:

Post a Comment