30.8.09

Kwnku Dgn labu labinya......

Huhu...assalamualaikum...terlebih dahulu aku nak mintak maap kat kwn aku yg tersyg yg sorg ni...si uyun@farah da boom...!!! hahahahaha...ni kisah mengenai diri nya...dan ia adalah KISAH SEBENAR yg diadaptasi dari akal fikiran aku sendiri..cewahhh...hahahahahahah....ni kisah mengenai kegilaan roomate aku skrg yg sdg dilamun cinta dgn 2 psg haiwan peliharaan die yg bertubuh montok dan montel iaitu HAMSTER!!!!!

Ye kwn2...die dah naek hantu dgn binatang ini...spesie yg sememangnya kiut dan miut la...Hamster ni sejenis binatang yang aktifnya pd waktu malam aje...so aku dan frh xdela terkejut sangat bila 2 psg ksygn ni duk melangut je waktu siangnya...( cume hari 1st aje terkejut yg amat bile die men nge roda bulat tu smpai berdecit2 merasai kenikmatannya..kah2...)..tapi bile waktu m
alam duk meracit je kejenya...aku geram jgk..bising bile aku n farah nak tido...smpai ade satu kali mama aka farah ni p cabut roda die..! geram pnya psl!!! hahahaha..aku salute ar kat die..lenkali buat lagi ek....hehehhehe...

2 psg hamster ni die drp jenis yg berbeza...satu psg tu drp jenis winter white...y satu lagi dr jenis serian n roboscis..tp syg..serian n robos ni xleh mengawan cz dua2 betina...yg sepsg tu duk syok mengwan kot skrg ni..laen mcm je aku tgknye..huhuhu.....
Ha...inilah roboscis(kanan) nge serian..aku rse dah sebulan lebih kot..inilah hamster pertama yang farah beli kat rapid penang punye centre....pastu lak yg kedua hamster farah beli ialah sepasang winter white memang cute gler ar... tapi harap maafla..gmbrnye mmg xleh upload sebab kebiolan tenet kat sini...nntla aku kemudian kan gambar mereka ya...insyallah...itu aje kalian...



No comments:

Post a Comment