30.8.09

Marhaban Ya Ramdhan

Assalamualaikum...wah2...dah berhabuk n berkelodak dah rumah aku yang satu ni..dah lama sgt aku xupdate..bukan pe..satu masalah sebab sibuk..satu masalahnye lagi..ampunnn..tenetnya lembap yang amat...aduhai..payah2..!!! Aku xtaw nak kate pe la...susah macam ni..nak2 student mcam aku ni..Nak Pakai Broadband tu mahal..Mak aiii..xsanggup aku....Sebenarnya tujuan aku duk melangut dalam ni bukan pe...juz sekdar nak ucapkan...

# Selamat berpose kpd sume rakan taulan ku...xkire kecik atau besar dan walaupun xbersangkut paut nge aku tetiba melintas kat sini sebab traficc jam...so aku doakan semoga korang sume dapat melunaskan ibadat berposa dgn hati yang tenang,nyaman,aman dan sebagainya la....
#DIhari dan bulan yang mulia ni marilah sama2 kite berdoa agar masyarakat islam dunia sentiasa beroleh keberkatan dan rahmat dari ILLAHI selamanya....amin....

SAyonara semua...itu je utk kali ini....wslm...:)

No comments:

Post a Comment