14.4.10

Cter aku HAri ini....

Alhamdulillah....aku tetap bersyukur krn aku masih boleh merapu dalam sini...bnyak sebenarnye aku nak merepek,tp dek kerana tangan yang Allah kurniakan kpdku hanya sepasang ( bukan xbersykur,tp kite insan yg lemah,kene terima seadanya ),maka aku telah membuat keputusan utk membebel setakat yg mampu shj...semlam ronda2 ke Teluk Bahang,ari ni xde perncangan kot,cz exam semakin dekat.Aku nak tumpu pd exam gak la...dan semalam bnyak mende berlaku...so aku nak rngkaskan kat sini....

AKu rase hepi sgt2 ari ni..cukuplah aku jew yg tahu pasal ape...aku sebenarnya bnyak bnde nak cakap...tp biorkanlah dulu..bior suam2 kuku..baru nak aku nak merapu...hari ni ingatnya nak stdy..arap2 jadi kenyataan la stdy aku tue....dah rindu nak stdy betui2....aku nak buat apew g erkk????? baju dah berbasuh...makan ajew yg belum....krg ingat nak trun beli makanan...insyallah...nantikan AINUL MARDHIAH malam ni..insyallah....

Ikhlas
~HAttiey SYfard~

No comments:

Post a Comment