12.4.10

~Obstetrics and Gynecology Doctors~





Mesti korang duk tanya,apa kehelnya aku taruk kat atas tue macam tue...Ceee...macam doktor2 lak...dktr sakit puan tue weiii...jangan maen2...hahhaha...AKu sekarang ngah addict nge cter tue...best sgt2...

Bukan pew...aku xtaw angin puting beliung mana yg duk rasuk aku minat separuh mati kat cter2 korea ni...tp aku pilih cter gak ar...kalu ade adegan daring2 tue aku xsuke..jiwang2 ( sakit mata n kepala aku nengokny)....aku suke cter aksi2...horror..aku suke la...So,dengan xcitednya aku telah mendonlod cter tue...

Aku sanggup bangun kul 5 pagi taw semata2 nak donlod cter tue..betapa sadisnya aku ingat balik...yg aku geramnya cter tue ade bnyak part...dalam 16 episod..so aku konpemla aku dpt donlod..

Last2nya satu petaka yang amat hebat menimpa hidupku cz 4 bhagian yg last skali aku xdapat bukak...cisshhh...!!! broken faill...!!!! Aku bagai nak rak donlod..last2 xberguna..xguna la...last cter tue xdpat nengok...aku xkire..aku akan usahakan cari cter tue...xkiraa.....Cter tue mmg bg kesan pada hidup aku taw....bagaimana kehidupan seseorg tue amat mudah dikotak2 kan...mcm mana ada insan dalam dunia ni sanggup buang baby....kalu uduh letak dalam tong sampah...eleh...banyak cantikk!!! muka ko tue ingat elok ke....Aku memang emosi tgk cter tue...setiap episod aku terpaksa gunakan bertan2 tisu untuk menyedut segala air2 mata aku kuarkan.....

Ini adalah antara pelakon2 utamanya...


Ko Joo Woon


Jang Seo Hee


Suh Ji Suk


Aku memang suke la cter ni...mmg bnyak pengajaran yang dapat kite amek drp cter ni...setiap orang akan buat sesuatu mesti ada sebab nya...mcm org buang anak...mybe ade something yg buat die terpaksa buang....but yg membezakan kite dgn die adalah caranya salah dalam menangani masalah...ade yg jaga anak pon xpandai jaga...cz abuse them until died...so ape pekdahnya kan..?????

No comments:

Post a Comment