11.4.10

Sudah Lama Aku Sepi...

Assalamualaikum sume??????? KIta masih bernyawa lagi di muka bumi yg serba mewah ni kan? Alhamdulillah...Syukur...Pejam celik..pejam celik..aku dah pon nak bersara drp menjadi mahasiswa u yg tegar mencari ilmu...ewah2..pndailah ko..tegar konon...tegar membesarkan bdan adalah..hahahha...sedeh plak ase nak tgglkan u ni..bnyak pengalaman yg aku dapat...Ada yg pahit dan ada yang payau..erkk...!!! xsedap weii....

Dah terlalu lama aku xmenyenamkan jari2 montok ini untuk menulis..dan hari ini..malam ini...aku memecahkan tradisi kemalasan aku sambil membuang lomak di bahagian otot jari...hahahah...sbnrnya semangat datang berkobar2 ni sebab layout blog aku dah baru..semangat pon baru...

Bnyak bnda sebenarnya berlaku sejak kebelakangan ni..terlalu bnyak...kdg2 aku rase macam dah frust and give up..tp aku kena redah jugak...aku xnak terjatuh...kalu jatuh pon biorla dalam keadaan yang baek...jgn racy2..kui2...biorla pose aku jatuh tue yg terbaek dalam sejarah kehidupan...itulah yg aku harapkan....

Tahun 2010 ni betul2 memberi cabaran kepada aku...sebab ape..? pertama,aku dah semakin tua.....malu beb...! org kate umor cam aku ni dah ade anak pinak...nampaknya muka aku yg mulus ni semakin berkedut..kui2..

Kedua,aku serabut memikirkan masa depan aku...skrg ni adalah alam realiti yang aku kena tempuhi...aku bukan macam dulu lagi..aku xleh maen2 lagi..aku kena pikir pasal masa depan sendiri....Aku xleh melalak2 kegembiraan lagi....aku kena bangun walaupun kena bertongkat! aku kene teruskan rentak hidup aku utk mencari masa depan itu...!


Sekarang ni rmai member2 aku duk kenen sgt2 kat facebook..hebat betul penangannya...nasib baekla wireless kat u aku ni lembap nak bukak facebook (FB),kalu x sure aku terbiol dalam Fb tue....aku sure punyelah...huhuhu....Aku harapkan pasni ada sinar yang akan dtg dalam hidup aku...aku berharap sgt2...



Ikhlas:
~Hattiey Syafard~

No comments:

Post a Comment