2.11.10

Blog Yg seRabai...

Aku Rase dh bnyak kali aku ubah layout blog aku...but xpenah ase puas ati...kwn aku miss farah dah lawo blognye..aku punye blog gak yg serabai mabai...ari2 aku duk decorate bende same...but Im Feel eMPty wif this decoration...not have a meaning behind the pic and the layout...so this is a reason y Im always make a change...a better change 4 my satisfying...

In addition..my brain not working properly now...uhhhh....get more tencen and get some various problem.Masalah ni plak xpenah nak berkurang,asyik bertambah aje...aku pown xtaw bile nak abes...

Aku nak buat layout blog yg lebih gempak..melambangkan itu aku...blog ini sebenarnya kata2 aku...diri aku...juz for me to throw my reason,my talk and my sadness...So,keep waiting...Insyallah...Im do the best...

No comments:

Post a Comment