9.11.10

Sakit...!!!

Aku sakit...!!!
Sakit yg belum ade ubatnya....
Sakit ati...sakit jiwa...sakit perasaan...
Sakit apabila disakiti...
Sakit apabila dimarahi...
Sakit apabila dianiayai...
Sakit apabila diumpati...
Sakit apabila dianaktiri...
Sakit ...sakit...sakit...!!!!!

Terus terang aku sakit cz diumpat belakang oleh mereka yang berhasad dengki..kalu ikutkan ati mau aku simah asid selori...biar mati..dari hidup terus mengeji dan mencaci...Aku xsakit kalu ape yg dikata itu betul..tapi masalahnya die duk mengumpat2 benda yang xbetul..!!!!

Ini yang membuatkan aku ase sakit ati yg amat...eiii.....antara cara2 bagus untuk org mcm ini mengikut perspektif adolf hitler diri aku ialah....

1. Pergi kat org tue terus ganyang mulut die dengan cili padi sebanyak 100 juta tan tanpa
henti selama 10 tahun.

2. Heret org tue masuk ke dalam tong sampah yg penuh dengan bangkai sebab mulut die
lebih busuk pada bangkai dan peram macam ikan pekasam smpai dunia ni nak kiamat.

3. Pergi jumpe tok bomoh dan suh tok bomoh tu jadikan die biawak hidup utk die
merasai betapa hidup ni sesuai utknya menjadi biawak....cz selama ni dia xsesuai jadi
manusia...

4. Ikat mulut die dengan tali dan amek gergaji terus kerat mulut die dan terus terbang ke
Amerika Selatan bagi makan ikan piranha kat utan amazon....

5. Humban dalam jurang paling dalam di dunia Jurang Mariana dan bior die jadi
pemastautin tetap di situ...Senangg..!!!! Hidup xmenyusahkan orang.....!!!!

Wahhhh....Banyak gak usul xbrape betul aku yg nak aku utarakan ke Dewan Rakyat ni...bior Dewan buat undang-undang dan Akta baru untuk org yang suke mengumpat ni....Memanglah ni mulut org...Namun kalu dibiorkan berterusan boleh jd giler org yg duk kene umpat ni...org yg mendengar boleh jd pekak seumur hidup cz asyik mendgr bende mengarut je....Tapi utk kes aku ni...Org yang berkenaan dah uzur benor gayenye....Patutkah aku mengenakan hukuman sedemikian kepada beliau..??????????????????????


Yang Benar,
~Hattiey Syafard~



No comments:

Post a Comment