9.7.09

Aku yg Sebenarnya.....


Alhamdulillah....kini aku smakin mengenali sape diriku yang sebenarnya..smkin matang...smkin bijak ke hadapan...wpon terkadang kakiku terkehel...TUHAN masih sygkan aku...aku tidak bergerak ke lencongan yang lain....aku?????? sape kah aku ni??????????? Sudah hampir 22 thun aku mengecap nikmat dunia( sedih...mcm tue dah...)...dugaan tu jgn cterla....pnjangnye lebih jauh drp jarak Malaysia ke Amerika...kdg2 baru aku nak bernafas...tersekat dek kerana cabaran yang mendatang....namun aku rse syukur sgt2 kerana DIA masih memberikan aku kekuatan...Driku adalah sesimple2 manusia..aku akan buat ape yg aku nak buat...kdg2 aku tahu bnde tue salah...tp aku buat jugak...tp bile dah menyesal..mule la...buat2 berlinang air mata...
Sensitif..itulah diriku...aku ni mmg suka sangat mengalirkan air mata...xkire ar...kdg2 tgh syok2 dgr lagu jiwang...tibe2 paip mataku dgn xjual mahalnya melimpah kuar..nasib baek xkena bayar..kalu x jenuh gak aku nak p beratur kat pejabat pos nak bayar bil...hehehe....aku suke memaafkan org...tp bile hatiku sudah menjadi konkrit tebal..aku akan menyekat maaf itu..aku akan mula mendokan semoga insan yang menyakiti ati aku akan rase ape yang aku rasekan....
Aku mempunyai org yang aku amat sayang..iaitu ibu dan nenekku..aku amat menyayangi mereka..mereka adalah nyawaku..my soulmate..my spirit...my love...aku xingin kehilangan mereka...aku slluy berdoa..biarlah aku yang pergi dlu sebelum mereka..kerana aku xnak keseorgn..im cant imagine hows my life without them...so painful...i cant take that..i cant....i juz want them always be with me...aku sgt2 mengharapkannya...
Aku suke dreaming something can make me happy...xkire la bnde...kalu aku duk tercanguk..boleh berjam2...but i like it...when i have problem appears to me...imagine some good thing can make me feel comfortable...aku mahukan kehidupan yang simple....aku suke hijau..hijau itu aman bagi aku....aku xsuke perang....ya allah...jgnlah berikan kami merasai kesakitan peperangan itu..kerana aku rase aku xlayak utk menghadapinya..aku xdpt bygkan ape yang aku buat pada masa tue...tp if that war happen....my hope is All people can Face with it...work together...krn ALLAH menjanjikan balasan syurga untuk kite....
Ketawa itu bagus...so aku sllu mencari idea2 nakal nak kenakan kawanku..kdg2 aku merempuh aje "traffic light"dalam melontarkan ideaku..kdg2 lawak aku keterlaluan..tp aku xmampu nak halang...cz aku slalu xpikir dulu sebelum cakap...kwn2ku lak ade lah yg terhiris hati...kdg2 aku xtaw...so..kwn2 sume...aku dgn rendah diri mewar2kan kpd anda sume yang aku mintak maap bnyak2 la kalu aku ade terlllllembut lidah ketika sdg syok bercakap dgn korang sume...yelah kalu dah yang jenis suke mengege ni mmg xtersekat la akal mereka..huhuhu..
Walau sape pon aku..aku mendokan aku akan selalu menjadi aku...aku mendoakan aku menjadi seorg insan yang mampu berbakti pada smue insan di dunia ini hatta haiwan sekalipon kerana jauh di sudut hati aku..aku mahu menjadi yang terbaik untuk sume....Kpd sume rakan2 aku..ketahuilah...kamu selalu berada di tempat yang teratas dalam hatiku...kerana tanpa kalian sume..aku xkan dapat menjadi seorg manusia yang sempurna.....

No comments:

Post a Comment