15.4.09

1sT...

assalamualaikum....wah2...akhirnya berjaya jugak aku membuat blogku sendiri dengan bantuan rakanku yg dikasihi..am kamilah ab rahman..am..!!! salute..!! kui..kui..nnt balik aku belanja makan tom yam...wah2x...malam ni dah dekat kul 12.41 pg..tp mata aku ni xmau terkatup..sudahnye aku pon dukla melangut kat dlm ni...dap gak bt blog nie..aku utarakan kata ati n pengarang jantungku...temanku pon duk tup..tap...tup..tap jarinye...wah2...walaupun esok exam..tp aku sebal ati ar...sedey...sem depan xdpt duk hostel..hantu betoi..ade ke patut...sebabnye nnt la..next post aku akan cter kan....dr td hp aku duk bnyi2...bese ar...time malam2 ni ramai lak kwn2 bermurah hati abeskan kredit...yo lerrr....satu sen...p tnds pon xlepaih..!!! hampeh tolll....tp kwn2 kite gak...kwn2 la yg mengisi ruang ati kite....ye dakkk..????????? ermmm....sok exam lsp...bior benorrr....?????? benorr lerrr....aku ni macam teerrrrrrr terer la lak lsp..padahal nak ckp english pon dok gagap g...tue pon nge member aku...!!! cermin..!!! kalu kat depan org len...haram la gamaknye.....macam mana yer...nak tererkan diri yg sdh terrrppanddaii nie....kui..kuiii...k la...len kali aku nak bg bnyak2 g komen...bior pth jariku xpe..asl minat ku nak bergeharu ni dpt dilunaskan..k sume...sayonara..wslm...tata....

No comments:

Post a Comment