24.4.09

exam LAgI...

alhamdulillah..perjuanganku dlm exam dah nak berakhir..tggl dua paper g...tu pon dah nazak..nyaris masuk icu baru ni...tp xjadi..cz aku smgt lagi..hehehe...dan lepas ni..blog aku ni akan terbiar sepi cz aku balik kg...xsabar nak balik..yelah..lama xbalik...ayam itik kat kg dah smkin kurus ingat kat aku..tu xtermasuk lembu..kerbau...n seumpama dgnnya yg menghinap di hotel mewah blkg umah aku..hehehe...ntah ape2 aku nie...aku mmg xsabr nak menyibukkan diri aku dgn praktkal nnt..harap2 sumenye berlangsung dgn baik,aman,tenang dan damai..aku pon xtahu la macam mana penerimaan org kat pjbat tu nanti dgn kehadiran aku...tp kita ni insan bese..kalu deme2 tue sume aku buat2 pandai aku sndri la..insyallah aku akan lakukan yg terbaik nnt..doakan aku yer...sayonara de'amor sume...

No comments:

Post a Comment