15.4.09

nak mengomel lagi....

erkkkkkkkkk........alhamdulillah...aku nak membuat cekodok goreng lagi dalm ruangan kali ini...aku baru je pas makan dgn kwn2 ku td..maka kami pon telah sebulat suara membuat ketupat yg xbrapa sedap...huhu...alkisahnye pasal hostel lagi la...ni berkenaan dgn sesi permainan kable nih...( PALING AKU XSUKE BENOR..) ade la due tige insan ni tlh dpt duk hostel kerana menggunakan kable...perkara ni membuatkan aku xsdp duk..ade ke patut...crite ni telah diceritakan sndri oleh kwnku..yg bergelar dot...dot..dot...mana aci macam tue..kami yg duk masuk mcm2 ni xdpt...ni kan pulak dorg...diorg tu satu habuk xmasuk...adil ke? is not fair!!! aku mmg bab2 kable2 ni mmg aku suke..xkire la kable letrik ke...tepon ke...tp penggunaan kable ni tlh menyebabkan gol yg spttnye diletakkan di bhgn depan tlh terrrbelakang dan kdg2 ditendang tanpa arah..ini lah menyebabkan syrikat2 awam ni lembap ckit...ni pndpt akula...bukan pndpt korang atau swktu dgnnya...bayangkanla...kalu anak beranak cucu cicit die je yang dapat.abes yang lain mcm mana..
?????? so para2 graduan atau org perseorangan yang terasa nak menggunakan kable...jgnla SEKALI2 ANDA BERBUAT DEMIKIAN...krn ianya bakal merosakkan masa depan org lain..!!! dan jgnla risau...rezeki ade di mana2...xkisahla kite akan berkerja sbg ape...tp ketahuilah..ALLAH itu maha adil...jgn asyik dok makan dr tgn org je....tau...dgr kate aku nie..sebagai org yg paling tua dalam generasi ni...kui...kui...fahamilah...ade org lain yg lebih sengsara pada kite...k..aku nak exam dah nie..doakan aku k...wslm..tata..sayonara...

No comments:

Post a Comment