15.4.09

hangin dan terkena hangin.....


alhamdulillah...makin licah jari jemariku menusukkan onak duri dalam blogku yang pertama and terakhir nie...masih lagi aku tegar bernafas di bumi mulia ini...namun sampai bila...aku tkde idea nak merapik ke arah sume tue...dalam post aku yang pertama dulu aku ade sebut tntg xdpt hostel...korang nak tau sebab pe..?????? aku pon xtahu cz xde bukti kukuh nak mengiakan pndpt aku nie...then takut bile ade sesapa lak yg terbaca artikel aku ni berkait n mengait rapat dgn pihak terbabit...tup..tup..aku dah ade kat kampung..ngah tanam sayur sawi...kui..kui...xke haru nnt....hangin gak la mase first kene tue..yelah..family aku ni xmacam bill gates...kalu macam tue tiup asap je..xheran..tp family aku ni kategori yang sederhana...so terrpikir dalam kepala aku..cmne ni..?????mampus kalu mak tau...melalak la aku seposen due....tp bile kol mak...intonasi suara die merdu je..xde pon mengalunkan vokal2 yg tinggi yang meluruhkan imanku...maknanye die cool la tue..faham gamaknye..anak die ni xdpt desa....aku pon memulakan misi mencari tmpat tggl baru dgn geng2ku..tp xlg berjalan lancarla...sebab ngah exam...apelah pihak u nie..ngah exam bt org menggeletar camni...geram tol la..die xpaham..kite nak sewa umah...mau mati kering xmakan....ermm...yeke? mybe kot...bnyak jugakla anasir2 yang aku dengar..kdg2 aku percaya gak..tp bile kite smkin percaya ni...smkin haru la hidup kite...aku berserah pada takdirla..mcm mana sume nie..tp aku harap biorla tetap duk hostel..kalu xnak tgk pelajar u mintak sedekah kat jalan raya..bt lah..!!!!( ugut ni...! )...huhu...namun kalu dipikirkan dr topi kuningla..peristiwa ni membuatkan kite smkin berdikari...insyallah...God always with us...DIA akan tlg kite...jadi kepada kwn2 aku yang xdpt duk hostel tue...jangan risau..hati aku kuat kate kit xpayah cari umah sewa..cz kite akan dapat hostel...kalu xdpt...same2 la kita berpakat pangkah calon lain sidang akan datang!!! hehe...

No comments:

Post a Comment