17.4.09

.........??????????

alhamdullillah...aku n the geng baru siap menyudahkan asement khas tntg filem..( wpon sehari je mse tggl tuk stdy..huhu..) tp besela..nak jugak relax ckit..wpon aku mengaku g kami xstdy satu haram habuk pon ari ni..keh2x..aku xtahula ape yg akan aku goreng dalam exam nnt..mihun ke...mee sup ke...aku xtahu...then aku nak jugak kongsi cter tntg filem yg aku bace..."twilight" tajuk cter tue..nak kate best tue.aku bg 3 bintang jelah...cz x baPer menyuntik semngat yang sedap..tp maaplah korang yer...xleh nak post gambar n review cter tue..cz tenet sini terrrrrrrsgtlah excellentnye...berbalik pd cter td...die cam karut ckitla..citer tntg human fall in love with vampire...tp kalo aku kitar balik..ade ke mende3 tue dlm dunia kite skrg? aku teringat la lak cter tntg jin syaitan n nafsu yang aku belajar dgn dr afendi..best sgt2...aku mengetahui ape yg aku xtahu...tp kdg2 aku rse cam takut n xlogik akal..tp kite tahu mende tu mmg ade dlm dunia ini....nak dipnjgnkan cter..jin ni terjadi drp lidah api yg sgt2 la panasnye...n bile manusia bersahabat dgn jin,ia adelah salah n menyalahi undg2 mahkamah tinggi malaysia...n bnyak gaklah citer mistik yg die cter kat kiteorg..tp aku xnak citer la psl mende2 mcm tue...malam2 ni ketakutan jiwa aku ni pon nak jugak melelapkan mata..hehe..okla...nnt kite sambung lagi.sayonara sume...gud nite..assalamualaiku...

No comments:

Post a Comment