3.9.09

Aku rindukan Kamu.....

Aku rindukan mereka...Sumpah aku amat merindui mereka....Inilah rakan2 aku yg sudi kongsi hidup dgn aku time aku muda mudi dulu...masa ni masg2 otak tgh xcentre..so perangai gile2 la...Kalu flazhback balik zaman sekolah dulu rse menyesal xhargai betul2..time tue2 ni baru trasa kesunyiannya..masa zaman sekolah dulu kalu gaduh pon xtrase sgt...cz msg2 xmatang g...tp skrg..kalu masam muke ckit je org dah anggap laen...skrg susah nak cari kwn laki yg leh blanja makan...tp time skolah dulu petik jari je mtk tlg antar makanan kat asrama xsmpai 15 minit dah antar...Sungguh aku amat merindui rakan2 msa aku bljar form 6 dulu...aku ingat g dulu2 sisa makanan kwn2 kite leh makan..kite tgk xkotor...tp skrg xde dah mcm tu...msg2 malu...aku ingat g rakan2 aku..time aku sakit dorg same2 nangis tuk aku..skrg ni susah dah sume tu...Kami rapat sgt2 time tu..ibarat kalu peha kanan dicubit,peha kiri trase...tp sedihnya skrg msg2 dah sibuk dgn kerjaya msg2..cume ade sorg dua je yg sllu msg....

Buat rakan form6 sek men keb Matang,Kuala Berang trg sidang 2005/2006,ketahuilah aku amat rindukan kamu...xkire di mana kamu berada..aku titipkan salam kerinduan buat kalian semua...

p/s : maaflah gambor ni je yg aku leh upload..hak laen susah sikitlah nak upload....cz tenetnye senget skit duk sini..tp aku xlupe lgsg kat kalian sume....Aku rinduuuuuuuu.......SUmpah aku rindu kamu.....

No comments:

Post a Comment