4.9.09

Makanan Ku di Bulan pose....

Yg pertama...aku xingat hari ke baper pose...tp dalam awal ramdhan gak..aku n kwn aku..p makan kat KFC...msa tu dah xkisah ape org nak kate...aku n kwnku ttp p order gak dinner plate..!! hah..amek kau..skali makan terbongkang...

KFC....nyam2x...

N then hari yang berikutnya lak..Kami p makan kat kedai nasi kandar....nasi kandar pelita nama kedai tu...makanannya punya lah mahal...aku amek nasi bukhari....sume skali rm 7.90....melayang duit aku..tp dah rezeki depan mata...balun tetap balun...kih2x...Pastu lak..disebabkan kesedapan yg tahap melampau..aku p skali g nge kwn aku kat kedai tu selang baper hari kemudian...tp konon nak jimatlah amek nasi putih...tp skali hrganya rm 8.20...hah....cik faridah....mahal ttp mahal k...tp makan tetap habis la..hehehe...



ni hari pertama p...makan nasi bukhari..

ni selang baper hari kemudian...

Pastu aku n kwn aku konon nak mencuba sesuatu yg baru lak...kami p berbuka kat kedai siam lak...kedai ni dekat nge sungai..dulu time xpose slalu gak makan kt kdai tu..servis die pon ok..tp nak dijadikan cter hr kiteorg p tu sungai yg duk kat tepi tu xbper ar sedap baunya..menyesakkan rongga2 hidung aku...tp dah sampai situ..xkan nak patah balik kan....p gaklah makan....Aku order nasi goreng special n tom yam ayam..yg best kat restoran smile ka tu adelah sambal nye..best sgt2...nak2 makan nge tom yam..mmg kenalah..


ni la sambal tue....best wa cakap lo...


ni ha.... nasi goreng y aku tempah...sume hrga RM 9.10...

Pasni aku tak tau la kedai makan mana aku nak terjah lak sempena pose ni...kedai makan leh la diterjah...duitnya xleh diterjah...kalu x best la aku..tiap2 ari leh makan kat luar...jgn lak ade yg terliur nengok makanan ni walaupon pasti ade yg meleleh air liur...heheh...selamat berpose n berbuka buat sume rakan2 yg beragama islam....walau di mana pon anda berada...

No comments:

Post a Comment